Namnlista över personalen på kansliet
Administration
Gustaf Arrhenius, VD
telefon: 08-402 12 26
Berit Berglund Price, VD-assistent
förnamn.efternamn-efternamn@iffs.se
telefon: 08-402 12 27
Folke Tersman, Ställföreträdande VD
telefon: 08-402 12 22
Christina Alwert, Administrativ chef
telefon: 08-402 12 28
Kristina Redefelt, Redovisningsansvarig
telefon: 08-402 12 39
Staffan Julén, Kommunikationschef
telefon: 073-509 92 15
Erika Karlsson, Kommunikatör
telefon: 08-402 12 36
Henric Karlsson, Kommunikatör
telefon: 08-402 12 43
Magnus Linton, Författare och journalist
e-post: magnus.linton@iffs.se
Cecilia Byström, Forsknings- och projektkoordinator (tjänstledig)
telefon: 08-402 12 37
Anna-Karin Consoli, Forsknings- och projektkoordinator
telefon: 08-540 12 44
Mats Ingelström, Forsknings- och projektkoordinator
telefon: 08-402 12 10
Heléne Kinnervall, Office Manager
telefon: 08-402 12 38
Karita Sirén, Reception/växel
telefon: 08-402 12 38
Helen de Canésie, Administratör
telefon: 08-402 12 34
Goran Garib, Vaktmästare
telefon: 0793 47 21 57